שיווק מנצח ואסטרטגיית נדל”ן מוכחת

חברת SUPERB עוסקת בשיווק פרויקטים בעולם הנדל”ן למגורים.
החברה הוקמה על ידי תום הרוש, איש נדל"ן מוערך, בעל ניסיון עשיר, ויובל ירדן,
ממקימי לשכת המסחר בין ישראל ומדינות המפרץ ומומחה לאסטרטגיה ופיתוח עסקי.

צוות המשרד מעניק ליזמים פתרון שיווק ומכירות One-Stop-Shop החל משלב היציאה לשיווק ועד למכירת הדירה האחרונה בפרויקט, ניהול וביצוע המכירות במשרדינו או במשרד המכירות באתר, מיתוג הפרויקט ובניית אסטרטגיה מדויקת לשיווקו כולל ניהול הפרסום והתקציב.

תום הרוש

בעלים ומנכ”ל

יובל ירדן

סמנכל מכירות ופיתוח עסקי

אבירם הכט

מנהל מכירות ארצי

המומחיות שלנו

המומחיות הייחודית של החברה טמונה בהיכרות עמוקה עם שוק הנדל״ן הישראלי והתאמת גישת המכירה לשוק היעד:
ניתוח יסודי של הסביבה תוך סקירת פרויקטים מתחרים, סקירת רמה סוציואקונומית והתאמתה לקהל היעד,
ניתוח פוטנציאל להשקעות ופילוח נפרד ל״קהל-משתכן״ ו״קהל-משקיעים״.

על בסיס ניתוח נתונים אלו נעביר המלצות לתכנון מיטבי של הפרויקט:
יצירת תמהיל נכון ורמות גימור בשלב הייזום ובניית אסטרטגיה מדויקת לשיווק ומכירות בהתאם ללוח הזמנים של הפרויקט והיזם.

על השירות

Marketing
___

שיווק פרויקטים
שיווק פרויקטים
Marketing
לחברת SUPERB מבית ״תום הרוש – נדל״ן״, מאגר לקוחות נאמן ופעיל המפולח על פי צרכי הלקוח והבשלות שלהם לביצוע עסקה היום, על סמך מאגר זה וההכרות האישית עם הלקוחות שלנו נדע למכור את הפרויקט מהר יותר ואפקטיבי יותר.
מקצועיות ויושרה הם הקווים המנחים אותנו בביצוע עסקאות, כל לקוחות המשרד סומכים ובטוחים שפרויקטים ודירות המשווקות על ידי המשרד נבדקו ונבחנו לעומק ומוצעות בתמחור הוגן ובביטחון מלא בתהליך הרכישה וביזם..
כל פרויקט חדש מקבל תיעדוף ומוצג ראשית למאגר הלקוחות של החברה.
Strategy
___

ניתוח ואסטרטגיה
ניתוח ואסטרטגיה
Strategy
בעזרת כלים מגוונים מנתחת יחידת האסטרטגיה של החברה, לאחר מחקר וניתוח מעמיקים, את נקודות החוזק והחולשה של כל פרויקט. הראייה המפוכחת של השטח היא המכתיבה לנו את השורה התחתונה של האסטרטגיה: הגדרת קהל היעד, הפרסום, תמהיל הדירות, תמהיל המסרים וכן השפה המיתוגית העוברת כחוט השני בכל מרכיבי הפרויקט: מזירת המכירה, דרך תסריט השיחה של אנשי המכירות, השפה הפרסומית והחומר השיווקי.
Consulting
___

ייעוץ וגיבוש
ייעוץ וגיבוש
Consulting
סיוע בקביעת תמהיל דירות נכון לקהל היעד, בחירת מגוון מוצרי תמהיל מדויק, ייעוץ בתכנון הארכיטקטוני, גיבוש מפרטים טכניים ושטחים ציבוריים, תמחור חכם של תמהיל הדירות וקביעת העיתוי המיטיבי להוצאת כל אחד ממוצרי הנדל”ן למכירה, בכדי למקסם מחיר אופטימלי פר דירה - בחירה בעיתוי נכון למבצעי מכירות, תוך בידול ממבצעי מכירות של מתחרים.
Research
___

מחקר
מחקר
Research
מחקר שוק הוא ההתחלה, אנו בוחנים את אזור ההשקעה, ביקושים ותשואה. טרם תחילת עבודה על פרויקט אנו נערוך ניתוח יסודי של הסביבה, השכונה, פרויקטים מתחרים, היסטוריית עסקאות, סקירה של היצע החינוך, התעסוקה, הפנאי והתחבורה – על בסיס ניתוח נתונים אלו נעביר המלצות לתכנון מיטבי של הפרויקט, יצירת תמהיל נכון ,עיצוב המותאם לאזור ולקהל המטרה ובניית אסטרטגיה מדויקת לשיווק ומכירות בהתאם ללוח הזמנים של הפרויקט והיזם.
Analistics

___

אפיון

אפיון
Analistics
בחינת כל פרויקט טרם ההשקעה מתחילה באנליזה הנעזרת הן בניסיונם של אנשי השיווק של החברה בכל אזור בישראל, והן בעסקאות עבר שנעשו באזור, פוטנציאל השבחה, צורך מידי באזור המכירה ופרמטרים ומשתנים נוספים. שימת הדגש שלנו הינה על הכרת היזם ויכולותיו הכלכליות, הכרת צרכי הלקוח, מטרותיו, וגובה התשואה – לטווח קצר או ארוך.
Sales Management
___

ניהול מכירות
ניהול מכירות
Sales Management
הפנים הראשונות שהלקוח שלך פוגש הוא של איש המכירות. חווית המכירות הראשונה חייבת לשדר ללקוח: שייכות, אמינות, בטחון, ניסיון, אחריות, שביעות רצון. איכות החיים שהלקוחות מבקשים, מושתתת על חוויה - ההבטחה הפרסומית של חוויית המגורים/השקעה שהפרויקט יספק להם, חייב לעבור בשפה האנושית של אנשי המכירות בשטח. מעטפת המכירות של SUPERB, תייצר עבור הפרויקט, תכנית מכירות מהמסד ועד הטפחות: בחירת מסרי השיחה המרכזיים, עוגני השיווק החזקים, המבדלים, בחירת אנשי המכירות המתאימים לפרויקט ספציפי, תכנון ועיצוב חוויית המכירה במשרד המכירות, תכנון משרד המכירות ואביזרי השיווק, שילוט האתר, עיצוב הדירה לדוגמא, וכו׳.
Branding
___

בידול ומיתוג
בידול ומיתוג
Branding
לכל פרויקט העוגנים החזקים שלו - אנו שמים דגש על בידולו כל פרויקט והפיכתו לסיפור הצלחה על ידי שלל אמצעים המותאמים לעידן הרשתות החברתיות והשיווק online. אנשים רוצים להרגיש שמותג הנדל”ן שרכשו ממצב אותם ואת השקעתם במקום שהם היו רוצים להשתייך אליו.
Advertising
___

פרסום
פרסום
Advertising
הבסיס לפרסום מוצלח הוא להגיב בזמן ולשנות בזמן את מסרי הפרסום בהתאמה לתגובות שאנו מקבלים מהקהל. אנו בוחנים כל העת, עם האצבעות על הדופק, כל פרסום שאנו מבצעים ומגיבים לתנועת השוק בזמן אמת. אנו בוחנים באופן שוטף את יעילות הקמפיין השיווקי, מבצעים בדיקות יעילות בערוצי המדיה השונים, ויוצרים מבצעים רלוונטיים ומסרים חדשניים מול קהלי היעד ומועדוני הלקוחות השונים בהתאם לשלב הפרויקט, מחזורי המכירות ומצב שוק הנדל"ן באזור הפעילות. 
Investors Club
___

מועדון משקיעים
מועדון משקיעים
Investors Club

מועדון קשרי המשקיעים של ״תום הרוש - נדל״ן״, מהווה זירה של הזדמנויות למינוף השקעות ויזמויות נדל”ן. אנו מקשרים בין יזמים, פרויקטים, משקיעים ורוכשים.
פעילות המועדון כוללת ימי עיון, סדנאות, הרצאות ועוד אשר נועדה להניב ידע רב, טיפים, הכרויות וקשרים יזמיים.

מעטפת מיטבית ליזמי נדל”ן המספקת שירותי שיווק ומכירות נדל"ן איכותיים ומקצועיים
הכוללים תכנון שיווק הפרויקט בפלטפורמות מגוונות דיגיטליות ואחרות
וכן ביצוע המכירות בפועל על ידי חוד החנית של אנשי החברה

על השירות

שיווק פרויקטים
Marketing

לחברת SUPERB מבית ״תום הרוש – נדל״ן״, מאגר לקוחות נאמן ופעיל המפולח על פי צרכי הלקוח והבשלות שלהם לביצוע עסקה היום, על סמך מאגר זה וההכרות האישית עם הלקוחות שלנו נדע למכור את הפרויקט מהר יותר ואפקטיבי יותר.

מקצועיות ויושרה הם הקווים המנחים אותנו בביצוע עסקאות, כל לקוחות המשרד סומכים ובטוחים שפרויקטים ודירות המשווקות על ידי המשרד נבדקו ונבחנו לעומק ומוצעות בתמחור הוגן ובביטחון מלא בתהליך הרכישה וביזם..

כל פרויקט חדש מקבל תיעדוף ומוצג ראשית למאגר הלקוחות של החברה.

ניתוח ואסטרטגיה
Strategy

בעזרת כלים מגוונים מנתחת יחידת האסטרטגיה של החברה, לאחר מחקר וניתוח מעמיקים, את נקודות החוזק והחולשה של כל פרויקט.
הראייה המפוכחת של השטח היא המכתיבה לנו את השורה התחתונה של האסטרטגיה: הגדרת קהל היעד, הפרסום, תמהיל הדירות, תמהיל המסרים וכן השפה המיתוגית העוברת כחוט השני בכל מרכיבי הפרויקט: מזירת המכירה, דרך תסריט השיחה של אנשי המכירות, השפה הפרסומית והחומר השיווקי.

ייעוץ וגיבוש
Consulting

סיוע בקביעת תמהיל דירות נכון לקהל היעד, בחירת מגוון מוצרי תמהיל מדויק, ייעוץ בתכנון הארכיטקטוני, גיבוש מפרטים טכניים ושטחים ציבוריים, תמחור חכם של תמהיל הדירות וקביעת העיתוי המיטיבי להוצאת כל אחד ממוצרי הנדל”ן למכירה, בכדי למקסם מחיר אופטימלי פר דירה – בחירה בעיתוי נכון למבצעי מכירות, תוך בידול ממבצעי מכירות של מתחרים.

מחקר
Research

מחקר שוק הוא ההתחלה, אנו בוחנים את אזור ההשקעה, ביקושים ותשואה. טרם תחילת עבודה על פרויקט אנו נערוך ניתוח יסודי של הסביבה, השכונה, פרויקטים מתחרים, היסטוריית עסקאות, סקירה של היצע החינוך, התעסוקה, הפנאי והתחבורה – על בסיס ניתוח נתונים אלו נעביר המלצות לתכנון מיטבי של הפרויקט, יצירת תמהיל נכון ,עיצוב המותאם לאזור ולקהל המטרה ובניית אסטרטגיה מדויקת לשיווק ומכירות בהתאם ללוח הזמנים של הפרויקט והיזם.

אפיון
Analistics

בחינת כל פרויקט טרם ההשקעה מתחילה באנליזה הנעזרת הן בניסיונם של אנשי השיווק של החברה בכל אזור בישראל, והן בעסקאות עבר שנעשו באזור, פוטנציאל השבחה, צורך מידי באזור המכירה ופרמטרים ומשתנים נוספים. שימת הדגש שלנו הינה על הכרת היזם ויכולותיו הכלכליות, הכרת צרכי הלקוח, מטרותיו, וגובה התשואה – לטווח קצר או ארוך.

ניהול מכירות
Sales Management

הפנים הראשונות שהלקוח שלך פוגש הוא של איש המכירות. חווית המכירות הראשונה חייבת לשדר ללקוח: שייכות, אמינות, בטחון, ניסיון, אחריות, שביעות רצון.
איכות החיים שהלקוחות מבקשים, מושתתת על חוויה – ההבטחה הפרסומית של חוויית המגורים/השקעה שהפרויקט יספק להם, חייב לעבור בשפה האנושית של אנשי המכירות בשטח.
מעטפת המכירות של SUPERB, תייצר עבור הפרויקט, תכנית מכירות מהמסד ועד הטפחות: בחירת מסרי השיחה המרכזיים, עוגני השיווק החזקים, המבדלים, בחירת אנשי המכירות המתאימים לפרויקט ספציפי, תכנון ועיצוב חוויית המכירה במשרד המכירות, תכנון משרד המכירות ואביזרי השיווק, שילוט האתר, עיצוב הדירה לדוגמא, וכו׳.

בידול ומיתוג
Branding

לכל פרויקט העוגנים החזקים שלו – אנו שמים דגש על בידולו כל פרויקט והפיכתו לסיפור הצלחה על ידי שלל אמצעים המותאמים לעידן הרשתות החברתיות והשיווק online. אנשים רוצים להרגיש שמותג הנדל”ן שרכשו ממצב אותם ואת השקעתם במקום שהם היו רוצים להשתייך אליו.

פרסום
Advertising

הבסיס לפרסום מוצלח הוא להגיב בזמן ולשנות בזמן את מסרי הפרסום בהתאמה לתגובות שאנו מקבלים מהקהל. אנו בוחנים כל העת, עם האצבעות על הדופק, כל פרסום שאנו מבצעים ומגיבים לתנועת השוק בזמן אמת.
אנו בוחנים באופן שוטף את יעילות הקמפיין השיווקי, מבצעים בדיקות יעילות בערוצי המדיה השונים, ויוצרים מבצעים רלוונטיים ומסרים חדשניים מול קהלי היעד ומועדוני הלקוחות השונים בהתאם לשלב הפרויקט, מחזורי המכירות ומצב שוק הנדל"ן באזור הפעילות. 

מועדון משקיעים
Investors Club

מועדון קשרי המשקיעים של ״תום הרוש – נדל״ן״, מהווה זירה של הזדמנויות למינוף השקעות ויזמויות נדל”ן. אנו מקשרים בין יזמים, פרויקטים, משקיעים ורוכשים.
פעילות המועדון כוללת ימי עיון, סדנאות, הרצאות ועוד אשר נועדה להניב ידע רב, טיפים, הכרויות וקשרים יזמיים.

מעטפת מיטבית ליזמי נדל”ן המספקת שירותי שיווק ומכירות נדל"ן איכותיים ומקצועיים
הכוללים תכנון שיווק הפרויקט בפלטפורמות מגוונות דיגיטליות ואחרות
וכן ביצוע המכירות בפועל על ידי חוד החנית של אנשי החברה

LOGO

אוכלסו בהצלחה

LOGO

בקרוב מתחילים בשיווק!

מדיה ובלוג

כתבנו והנגשנו מאמרים שמטרתם לספק לכם ידע וכלים שישמשו אתכם
בקבלת החלטה שתשרת אתכם באופן הטוב ביותר.

הצטרפו להצלחה

מעוניינים בחברת שיווק מקצועית, אמינה ומובילה עבור הפרויקטים שלכם?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

גלילה למעלה
דילוג לתוכן